EVE LOVE - FREESTYLE DOUBLE ELECTRIC BREASTPUMP !


Hari isnin lepas, terima satu parcel daripada salah seorang niqabis yang sangat saya hormati. Kan saya bagitahu, one day niqabis akan conquer mass media dan "ahli" dalam bidang kepakaran mereka?

Beliau adalah salah seorang yang sangat memberi motivasi kepada saya. Walaupun bidang bukan fashion, tapi dalam bidang yang beliau pakar. 

Jazakillahu kheyr Puan Shahirah Hassan . Live this. LOVE LOVE LOVE IT ! 

Nanti saya buka parcel kita tengok sama-sama apa dalam dia ye?





Whats inside??
MashaAllah its a freestyle double electric breastpump ! 😍😱😍



Breastpum ini belum pun lagi di launch kan ! Maknanya, saya orang pertama yang menggunapakai dan merasmikan breastpump ini. ohyeahhhh !!
Breastpump ini belum di lancarkan lagi. Saya yang pertama dapat ! MashaAllah :)

Allahu Allah. Terharu. Sedih dan exciting to have this. Allah really know what we need. And He gives at the perfect time ! 😭

Im so blessed to have this. Bukan apa? Demi menjaya beberapa perkara serentak dalam hidup ini. I have to do something. Memang betul saya suri rumah. Tapi, suri rumah yang berkerjaya. InshaAllah. 😉

Kadang-kadang meeting dengan supplier, tailor dan ke kelas. Ohhhh bukan mudah tapi bukan mustahil kan? Bukan lah selalu, tapI ada masa yang memerlukan. Tak gituuu chuolss? 🙈

To have this, akan sangat membantu saya now and in future. Saya ada dua perkara yang perlu dijayakan serentak iaitu Bisnes saya#DheeyaFathanaSyarie dan penyusuan susu ibu kepada anak kecil saya. Because, i am the next #VivyYusof ! 😎😎

Penyusuan susu ibu untuk anak bagi saya sangatlah penting! Dan tidak boleh diambil enteng. Tapi lain orang lain ragam rezeki dia. Dan saya bersyukur Allah izinkan saya menyusu anak. Terima kasih Allah!

Terima kasih kepada yang sudi menghadiahkan kepada saya breastpump ini. May Allah grant you Jannah! Ameeen ya rabb. Breastpump ini belum launch lagi tau, tapi ibu dapat sebagai hadiah. Best best best. Alhamdulillah. Rezeki Anak katakau!

Terima kasih juga yang mendoakan saya selalu. Doakan saya cepat sihat dan harungi pantang yang berbaki 20 hari ini dengan ohsem dan dapat buat stok susu banyak. 💪🏻💪🏻

Kepada yang nak hadiahkan ibu baru ini juga boleh dm atau pm keh. Daku menerima dengan hati yang terbuka. EHH! Hahahahaha 😋🙈🙈 mana tahu dalam pantang boleh cuba produk chuols pastu glowing kan? Cun melecuns lah lepas ni.




Memula ingat tu powerbank. HAHAHA :D




Comments

Popular posts from this blog

Apa Itu Essential Rewards Order Young Living?

MINYAK PATI YOUNG LIVING RC

Daurah Maahad AnNoer, Janda Baik : Kitab Haid, Nifas dan Istihadhoh.