#KhimarTalk : Perlu ke Handsocks dan Stokin?

#KhimarTalk : Perlu ke pakai handsocks dan Stokin?
.
.
Hmmm, perlu ke pakai handsocks dan stoking. Awak rasa? 😃
.

.
Kadang perlu kadang tak. Depends dengan “outfit-of-the-day” kita lah kot. Kalau macam pakai baju lengan besar, kita pakai lah handsocks. Kalau pakai baju yang lengan cerut di hujung atau ada cuff, mungkin tidak perlu. 
.
.
Make sense. But wait ! Kadang-kadang baju yang hujung cerut atau cuff pun ada ruang udara yang boleh ternampak lengan. Oopps.. oopss. Kalau angkat tangan nak hai hai kawan, lengan baju jatuh Nampak lengan tuuu..opss sekali lagi. 😐😐
 .
.
Awak, lengan pun aurat tau. Err, nanti Allah tanya esok. Macam mana? 
.
.



Sebab itu, Saya rasa penting nyaaa lahai handsocks dan stokin itu. Bukan penting, tapi ada waktu tu, sampai tahap mewajibkan diri sendiri – sesuai dengan OOTD hari tersebut tau. 
.
.
Of course, it is NOT EASY. Saya faham. Tapi, nak tak nak kita tiada pilihan.. entah-entah yag tahan kita nak ke syurga ialah lengan kita. Aaaa tak nak lah macam itu. Eh, ke korang nak? Saya taknak !😞😞
.
.
Hah lagi satu, kalau tak cover korang punya lengan..nantikan nak upload gambar kena tampal sticker bola lah, smiley lah. Ommo,, paling tak suka kena edit letak sticker untuk lengan dan kaki. GRRR… rusak gambarku. Penat OOTD. Tak gitu? 😩
.
.
.
So, saya tanya awak ni.. Perlu ke Stokin dan handsocks? Jawab lah di ruangan komen. 
.
.
Saya walaupun berniqab, masih struggle dengan dua benda di atas ini. Dulu alien, sekarang kami BFF tau. Cenggini punya kamceng. Hahaha. Nak tak saya share macam mana saya ISTIQOMAH pakai dua benda di atas ini?
.
.
Sila komen, pendapat korang tentang stoking dan handsocks juga okayyy.Please bantu saya, untuk saya bantu awak juga !

.
Khimar Malaysia.

.
.
ohh ya, mereka ini teman saya yang jual handsocks dan stokin tau Mdm Faezah Syukriah Anna Naim Hidayah Minhat Zira Zakaria dan ramai lagi. Pi beli lekaih !

Comments

Popular posts from this blog

Apa Itu Essential Rewards Order Young Living?

MINYAK PATI YOUNG LIVING RC

Daurah Maahad AnNoer, Janda Baik : Kitab Haid, Nifas dan Istihadhoh.